چرا دیالیز است بهترین گزینه برای بیمار با کراتینین 8.2
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا دیالیز است بهترین گزینه برای بیمار با کراتینین 8.2

چرا دیالیز است که بهترین گزینه برای بیمار با کراتینین 8.2 نیست؟ در درمانگاه، کراتینین 8.2 نشان می دهد بیماری کلیوی است به بیماری کلیوی مرحله پایان پیشرفت و بیماران علائم و عوارض بیشتر و بیشتر رنج می برند. به طور کلی، دکتر دیالیز به بیمار توصیه خواهد کرد. اما آیا می دانید که دیالیز نه تنها گزینه و نه بهترین گزینه برای بیمار نارسایی کلیه است.
چرا دیالیز است که بهترین گزینه برای بیمار با کراتینین 8.2 نیست؟
سطح کراتینین خود را 8.2 بالاتر از حد طبیعی است. در بدن، سطح کراتینین حفظ تعادل در بدن ما است. با این حال، دیالیز است به عنوان پیچیده کلیه های ما نیست. در حالی که شما در دیالیز، کراتینین و سایر مواد زائد هنوز هم می تواند در بدن شما مانده است.
در یک کلام، دیالیز به تنهایی می تواند تمام سموم از بدن خود را به طور کامل از بین نمی برد. اگر این سموم در بدن شما باقی بماند، آنها نه تنها کلیه شما را مختل بیشتر است، اما همچنین می تواند عوارض دیگر شود. بنابراین، برای درمان بیماری کلیه خود را، دیالیز است که بهترین انتخاب نیست.
چه درمانی برای بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 8.2 بهتر است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، می توان آن را یک جایگزین خدا از دیالیز. توسط آن چهار تابع اصلی، ضد انعقاد، ضد ترومبوز، ضد التهاب و بزرگ شدن رگهای خونی، آن را نه تنها می تواند آن علایم نارسایی کلیه از بین بردن اما همچنین می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنها را از آسیب بیشتر.
با کمک این درمان، بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 8.2 می تواند یک شانس برای جلوگیری از دیالیز به عنوان عملکرد کلیه خود را به تدریج بهبود یافته است. اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید به یک زندگی با کیفیت بالا بدون دیالیز یا پیوند کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: